Ogłoszenie nr 356047 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Żory: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ZORY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333638-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341308-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 24090821600000, ul. ul. Okrężna  5, 44240   Żory, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 356 880, faks 324 356 920, e-mail sekretariat@ztkzory.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ztkzory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ( spółka komunalna)
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ZORY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/15/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i remont oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Żory. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I- oznakowanie pionowe.Zakres rzeczowy zadania 1. Bieżące utrzymanie i remont oznakowania pionowego wraz z tablicami z nazwami ulic (montaż, wymiana, prostowanie, obracanie, uzupełnianie, malowanie, czyszczenie graffiti,mycie) oraz demontaż starego lub zniszczonego, tj. montaż nowych kompletnych znaków wraz ze słupkiem,montaż tabliczek z nazwami ulic wraz ze słupkiem,montaż znaków na słupach oświetleniowych – system Band-It wymiana słupka do znaku/tabliczki, wymiana tablicy znaku/tabliczki do słupka remont znaków/tabliczek oraz słupków:prostowanie odchylonych od pionu słupków znaków/tabliczek z nazwami ulic – odchylenie od pionu do 300,prostowanie wygiętej powierzchni tarczy znaku/tabliczki gumowym młotkiem,obracanie tarczy znaku/tabliczki do pozycji zapewniającej widoczność znakuz pozycji kierującego oraz poprawienie mocowania tarczy znaku/tabliczki w sposób uniemożliwiający jego obrócenie, uzupełnienie zerwanej aplikacji,malowanie farbą antykorozyjną/farbą cynkową zawierającą sproszkowany cynk elementów oznakowania narażonych na korozję, czyszczenie znaków pomalowanych farbą, sprayem, graffiti,mycie zabrudzonych znaków/luster,zgłaszanie do wykonania niezbędnych prac w zakresie umowy zauważonych podczas objazdu ulic.Montaż słupków ze złączami zrywalnymi. Demontaż słupków.Demontaż tarcz znaków/tabliczek z nazwami ulic2. Bieżące utrzymanie i remont urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. montaż, wymiana, remont (prostowanie, obracanie, malowanie, czyszczenie graffiti, mycie) orazdemontaż starego lub zniszczonego tj. montaż nowych luster drogowych U-18a 700/800 wraz ze słupkiem,wymiana zniszczonego lustra drogowego na nowe do istniejącego słupka,wymiana zniszczonego słupka do istniejącego lustra drogowego,montaż nowego ogrodzenia segmentowego U-12a - pojedynczy segment,montaż słupków ogrodzenia segmentowego -12a,montaż nowego słupka blokującego/stały/ U-12c,wymiana zniszczonego słupka blokującego U-12c,remont elementów bezpieczeństwa:obracanie tarczy lustra drogowego do pozycji zapewniającej widoczność znaku z pozycji kierującego oraz poprawienie mocowania tarczy znaku/tabliczki w sposób uniemożliwiający jego obrócenie,prostowanie odchylonych od pionu słupków – odchylenie od pionu do 300,uzupełnienie zerwanej okleiny odblaskowej ogrodzenia segmentowego,malowanie farbą antykorozyjną/farbą cynkową/ poliwinylową elementów oznakowania narażonych na korozję/ocynkowanych,czyszczenie elementów bezpieczeństwa ruchu pomalowanych farbą, sprayem, graffiti,mycie zabrudzonych elementów bezpieczeństwa ruchu luster/ogrodzenia segmentowego,zgłaszanie do wykonania niezbędnych prac w zakresie umowy zauważonych podczas objazdu ulic. 3. Montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowych organizacji ruchu na okres 1 Listopada 2017r., 11 Listopada 2017r. oraz 11 maja 2017r. Święta Ogniowego.A.montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Wszystkich Świętych dotyczy okolic cmentarza komunalnego przy ul. Komunalnej oraz okolic cmentarza parafialnego przy ul. Smutnej i Prawniczej oraz cmentarza parafialnego przy ul. Zbożowej zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 7 do SIWZ. B.montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Święta Niepodległości dotyczy ul. Ks. Klimka zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 8 do SIWZ.C.montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Święta Ogniowego dotyczy ul. Ks. Klimka, Moniuszki, Bramkowej zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 9 do SIWZ, D.tymczasowe zabezpieczenie znakami miejsca zdarzenia. Obejmuje ustawieniei demontaż 2 kompletów znaków na słupkach (b-33/30 i A-11-12 abc) lub 2 kompletów zapór drogowych U-20b ze znakiem C-9-10 i taśmą ostrzegawczą U-22 (do długości 10 mb). Znaki średniej wielkości odblaskowe.4. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca uwzględni ewentualne roboty demontażowe wraz z uporządkowaniem materiałów pochodzących z demontażu oraz ich wywiezieniem. Zatem ewentualne roboty demontażowe, odtworzeniowe i porządkowe należy uwzględnić w cenie oferty. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oznakowania pionowego oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego min.24 miesiące max. 36 miesięcy. Szczegółowy zakres ilościowy i rodzajowy zawierają załączniki do SIWZ.część I - załącznik nr 4 do SIWZ. Należy je traktować orientacyjnie. Ilość zleconych robót i zakres może się zmienić (zmniejszyć) Z tytułu niezrealizowania prognozowanego zakresu robót Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. CZĘŚĆ II- OZNAKOWANIE POZIOME.Zakres rzeczowy zadania1. Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego stałego barwy białej i czerwonej tj. odnawianie starego (w tym również usunięcie starej powłoki) oraz malowanie nowego tj.: 1. Malowanie cienkowarstwowe farbą akrylową z odblaskiem a.mechaniczne odnawianie oznakowania poziomego: linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, linia przystankowa, stanowisko postojowe koperta, powierzchnie wyłączone z ruchu,b.mechaniczne wykonanie nowego oznakowania poziomego: linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, linia przystankowa, stanowisko postojowe koperta , powierzchnie wyłączone z ruchu.c.ręczne odnawianie/malowanie nowych symboli oznakowania poziomego: strzałki kierunkowe, linie warunkowego zatrzymania rower, osoba niepełnosprawna,d.usunięcie oznakowania poziomego w zależności od potrzeb obejmować będzie usunięcie mechaniczne z wykluczeniem frezowania nawierzchni jezdni np. za pomocą szczotek i materiałów ściernych z użyciem wiertarek czy pił kątowych w tym z wykorzystaniem ingerencji termicznej oraz chemicznez użyciem powszechnie stosowanych rozpuszczalników.2.Malowanie grubowarstwowe jezdni masami termoplastycznymi i chemoutwardzalnymi z odblaskiem – struktura.a.odnawianie oznakowania poziomego (wcześniej wykonanych aplikacji): linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, powierzchnie wyłączone z ruchu, a.wykonywanie nowych oznakowań wynikających ze zmian w organizacji ruchu,b.wykonanie aplikacji symboli znaków pionowych A-17, B-33,c.odnawianie przejść dla pieszych w kolorze czerwonym – tło,d.usunięcie oznakowania poziomego w zależności od potrzeb obejmować będzie usunięcie mechaniczne z wykluczeniem frezowania nawierzchni jezdni np. za pomocą szczotek i materiałów ściernych z użyciem wiertarek czy pił kątowych w tym z wykorzystaniem ingerencji termicznej oraz chemicznej z użyciem powszechnie stosowanych rozpuszczalników.2. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace :a.oznakowania grubowarstwowego min. 24 miesiące max. 36 miesięcy b.oznakowania cienkowarstwowego min. 12 miesięcy max. 18 miesięcy.Szczegółowy zakres ilościowy i rodzajowy zawierają załączniki do SIWZ część II - załącznik nr 5 do SIWZ Należy je traktować orientacyjnie. Ilość zleconych robót i zakres może się zmienić (zmniejszyć) Z tytułu niezrealizowania prognozowanego zakresu robót Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 34992200-9, 34992300-0, 45239000-8, 44423400-5, 45233292-2, 45233221-4, 45233270-2, 45442180-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ŻORY
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy Pzp unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na"BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ŻORY" gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.