Ogłoszenie nr 16764 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Żory: ZAGOSPODAROWNIE POPIOŁU OZNACZONEGO KODEM ODPADU 20 01 99
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5738-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 24090821600000, ul. ul. Okrężna  5, 44240   Żory, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 356 880, faks 324 356 920, e-mail sekretariat@ztkzory.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ztkzory.pl/index.php?id=20
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ( spółka komunalna)
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWNIE POPIOŁU OZNACZONEGO KODEM ODPADU 20 01 99
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1)Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu popiołów pochodzących z gospodarstw domowych o kodzie odpadu 20 01 99 ( zwanych w dalszej części SIWZ odpadami) w ilości szacunkowej ok 5000 Mg/rok pochodzących z terenu gminy Żory od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r. 2)Wykonawca składający ofertę musi posiadać aktualną decyzję umożliwiającą zagospodarowanie popiołu o kodzie odpadu 20 01 99 w procesie D lub aktualną decyzję na przetwarzanie popiołu o kodzie odpadu 20 01 99 w procesie R w rozumieniu ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r (tj. Dz.U. z 2013r. poz.21 z póź.zm). 3)W związku z wymaganiami wynikającymi z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (tj. Dz.U. z 2013r. poz.21 z póź.zm) oraz względów ekonomicznych Zamawiającego(ponoszenie kosztu transportu odpadów), Zamawiający wymaga, aby miejsce zagospodarowania odpadów nie było oddalone więcej niż 50 km od siedziby Zamawiającego mierząc w linii prostej. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przyjęcia przedmiotowych odpadów w sposób płynny i na bieżąco. Wymagana przez Zamawiającego płynność została opisana we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 5)Zagospodarowanie odpadów musi zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (rozumianą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, Dz.U. z dnia 12.12.2014 r. poz. 1973, dalej określana jako „Karta Przekazania Odpadów”), którą do 10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni Zamawiający (zgodnie z art. 69 UOP z dnia 14 grudnia 2012 r. z późn. zm.) dostarczy Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek w terminie do 5 dni roboczych odesłać potwierdzone kopie Kart Przekazania Odpadów. 6)Tonaż jednorazowego transportu odpadów będzie każdorazowo rejestrowany i potwierdzany dokumentem zawierającym datę ważenia, rodzaj, kod i wagę odpadów, numer rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne Wykonawcy. 7)Dojazd do miejsca zagospodarowania odpadów (miejsca rozładunku) musi przebiegać po drodze utwardzonej przystosowanej do ruchu ciągników siodłowych z naczepą. 8)Rozliczenie ilości odpadów przyjętych przez Wykonawcę odbywać się będzie na podstawie wagi netto, z kwitu legalizowanej wagi najazdowej na instalacji Wykonawcy. 9)Zamawiający zastrzega sobie porównanie wyników ważeń każdego z transportów na legalizowanej wadze na terenie siedziby w Żorach przy ul. Okrężnej 5. 10)W związku z obowiązkami sprawozdawczymi dot. odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu informacji o odpadach, które poddał procesowi zagospodarowania, z określeniem procesu i instalacji w której zostały zagospodarowane w terminie: a) do dnia 15 lipca - za pierwsze półrocze b) do dnia 15 stycznia- za drugie półrocze 11)Zamawiający dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega aby kluczowa część usługi tj. usługa zagospodarowania popiołów o kodzie odpadu 20 01 99 była osobiście wykonywana przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90533000-2, 90514000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZAGOSPODAROWNIE POPIOŁU OZNACZONEGO KODEM ODPADU 20 01 99
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT390000.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NAPRZÓD SP. Z O.O,  naprzod@naprzod.eu,  UL. RACIBORSKA 144B,  44-280,  RYDUŁTOWY,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 421200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 421200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 594000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.