Zakłady Techniki Komunalnej w Żorach Sp. z o.o.

Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego z zamontowanym nowym urządzeniem hakowym

Żory: dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego z zamontowanym nowym urządzeniem hakowym Numer ogłoszenia: 182269 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Okrężna 5, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 0-32 4356880, faks 0-32 4356920. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ztkzory.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego z zamontowanym nowym urządzeniem hakowym. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego z zamontowanym nowym urządzeniem hakowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1)Dostawa do siedziby Zamawiającego. 2) Parametry techniczne podwozia: samochód ciężarowy nie starszy niż 2007 rok, przebieg nie większy niż 350 000 km ( potwierdzony książką serwisową ), dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 18000 kg, podwozie dwuosiowe, 4x2, tylna oś wyposażona w koła bliźniacze, silnik wysokoprężny z zapłonem samoczynnym o mocy nie mniejszym niż 205 kW, (280 kM), oraz pojemność, nie większej niż 7000 cm3, norma emisji spalin minimum EURO 4, układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, zawieszenie przednie na resorach parabolicznych, zawieszenie tylne na poduszkach powietrznych, 4 miech, koła o rozmiarze 315/70R 22,5 przy czym zużycie kompletu opon może być nie większe niż 20%, pełnowymiarowe koła zapasowe zamontowane przy podwoziu, układ hamulcowy pneumatyczny: dwuobwodowy (przód i tył), tarczowy, pojazd wyposażony w układ ABS, skrzynia biegów manualna 9 stopniowa, sygnalizator cofania, tylna i boczna belka przeciw najazdowa, fartuchy przeciw błotne przód i tył, przystawka odbioru mocy spełniająca wymagania zabudowy, załączona przy użyciu sprzęgła, układ kierowniczy lewostronny, wspomagany hydraulicznie, mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów, dolne wzmocnienie zderzaka przedniego, tempomat, elektrycznie otwierane szyby drzwi kabiny, płynna regulacja obrotów silnika, korek wlewu paliwa zamykany na klucz, kabina dzienna wyposażona w siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, kabina dzienna wyposażona w dodatkowo jedno miejsce dla obsługi pojazdu, fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki oraz pokrowce, pojazd wyposażony w instalacje radiową oraz radio, lampy ostrzegawcze zamontowane na kabinie minimum szt. 2, reflektor roboczy z tyłu kabiny, kabina podnoszona hydraulicznie, lusterka wsteczne regulowane elektrycznie i podgrzewane, tachograf cyfrowy z ważną legalizacją, rama pojazdu piaskowana i pomalowana na czarno, zbiornik na czystą wodę do mycia rąk z kranikiem, pojazd po wymianie olejów, filtrów i płynów eksploatacyjnych, zestaw narzędzi (klucz do kół, podnośnik hydrauliczny) gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, przełożenie tylnego mostu 37:10, Wymiary zewnętrzne: szerokość do 2500 mm, wysokość do 2850 mm, długość całkowita do (od kabiny do końca ramy) 6 300 mm. 3).Urządzenia hakowe fabrycznie nowe: długość urządzenia nie większa niż 3720 mm, masa własna urządzenia nie większa niż 1020 kg, wysokość haka nie większa niż 1200 mm, nominalny udźwig minimum 7 t, maksymalny udźwig minimum 8 t, teleskopowe ramię główne nie mniejsze niż 800 mm, długość użytkowa kontenerów: 2600-3600 mm, profil wysuwu haka: 220x220x8, profil poziomy haka: 180x180x12, hak z zapadką samoczynną, rama tylna wykonana z profilu 140x60x8 mm, wszystkie profile wykonane ze stali o gatunku S355J2H, łożyskowanie wysuwu haka na płycie PA6.GSO, rygiel zabezpieczający kontener o wymiarach: szer. 104 mm, grub. 35 mm, rolki prowadzące kontener fi 220 mm, rolki prowadzące kontener osadzone na tej samej osi co rama tylna, zbiornik oleju;: min. 50 l 3.2 )Wymagania dotyczące leasingu : - okres leasingu 48 miesięcy (47 jednakowych rat + czynsz inicjalny,raty wyliczone w oparciu o stała stopę procentową), - czynsz inicjalny 10% - wartość końcowa ( wykup) 5% wartości netto przedmiotu zamówienia. -umowa zostanie podpisana na wzorze umowy Wykonawcy, do której w formie załącznika zostaną przeniesione postanowienia istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik do SWIZ. - ubezpieczenie pojazdu płatne przez Zamawiającego na podstawie corocznej odnawianej polisy ubezpieczeniowej.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6, 66.11.40.00-0. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.10.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni powyższy warunek ,jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , o którym mowa w punkcie 6 A. a) III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni powyższy warunek ,jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , o którym mowa w punkcie 6 A. a) III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.oświadczenie Wykonawcy, że w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu: - komplet potrzebnych do użytkowania pojazdu kluczyków (w tym zapasowych), - dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie RP, - instrukcję obsługi w języku polskim, -dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych . 2 oświadczenie Wykonawcy, że Zamawiający ma prawo do dokonania oględzin proponowanego pojazdu na etapie rozstrzygania zamówienia - w siedzibie Wykonawcy lub innym wskazanym przez niego miejscu na terenie kraju. Oględziny będą miały na celu porównanie zgłoszonych danych w ofercie ze stanem faktycznym oraz dokonania jazdy próbnej. Oględziny obejmować mogą również diagnostykę stanu technicznego pojazdu w wybranym przez Zamawiającego serwisie. Koszty ewentualnej diagnostyki ponosi Zamawiający. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania wad pojazdu, których usunięcie przekracza 2 tysiące zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych). 3.oświadczenie Wykonawcy, że zapewni serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego, dysponujący odpowiednią wiedzą, zapleczem technicznym oraz magazynem części zamiennych, 3. oświadczenie Wykonawcy, o udzieleniu gwarancji- na podwozie minimum 6 miesięcy, na zabudowę hakową minimum 12 miesięcy, 4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z ich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Przyczyna/okoliczności Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ztkzory.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Okrężna 5. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. 44-240 Żory ul. Okrężna 5 , sekretariat ( I- piętro ). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Strona tytułowa

SIWZ

Oferta

Załącznik nr 2

Załącznik nr 8

Umowa

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty