Zakłady Techniki Komunalnej w Żorach Sp. z o.o.

Zakup i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym o pojemności ładunkowej min. 12 m3 do max. 13 m3 przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 80 l do 1100 l

Zakup i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym o pojemności ładunkowej min. 12 m3 do max. 13 m3 przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 80 l do 1100 l. Numer ogłoszenia: 68757 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Okrężna 5, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4356880, faks 32 4356920. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ztkzory.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym o pojemności ładunkowej min. 12 m3 do max. 13 m3 przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 80 l do 1100 l.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY TECHNICZNE: A. PODWOZIE SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO 1. Podwozie dwuosiowe, napęd 4x2 , fabrycznie nowe nie starsze niż 2014 rok produkcji, podwozie rama kolor CZARNY RAL 9005. 2. Dopuszczalna masa całkowita min. 15 000 kg. max. 16 000 kg. 3. Pojemność silnika min. 5 100 cm3 max. 7 700 cm3 4. Silnik wysokoprężny o mocy od 200 do 250 kM. 5. Norma emisji spalin EURO 6. 6. Rozstaw osi pomiędzy pierwszą a drugą max. 3500 - 3900 mm. 7. Skrzynia biegów manualna. 8. Ogumienie R 19,5. 9. Fabryczne radio. 10. Tachograf cyfrowy. 11. Przystosowane pod zabudowę komunalną. 12. Kabina kierowcy krótka dzienna, trzyosobowa ,kanapa pasażerów dwuosobowa, o kolorze zbliżonym do RAL 5002. 13. Dźwiękowy sygnał biegu wstecznego. 14. Elektryczne sterowanie lusterek i szyb drzwi kabiny. 15. Fotel kierowcy ustawiany elektrycznie. 16. Oświetlenie ostrzegawcze na kabinie pojazdu dwie lampy błyskowe pomarańczowe. 17. Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne, dodatkowe lusterko zewnętrzne przednie oraz dodatkowe lusterko prawe tzw. krawężnikowe. 18. Pojazd przygotowany do rejestracji z ważnym przeglądem technicznym, posiadający homologację. 19. Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej. 20. Klimatyzacja. 21. Tylna szyba w kabinie. 22. Osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą. 23. Regulacja kolumny kierowniczej. 24. Wydech skierowany do góry. 25. Pojazd wyposażony w przystawkę odbioru mocy z tyłu silnika. 26. Gniazdo do podłączenia urządzenia do monitorowania pracy pojazdu wraz z jego lokalizacją GPS - Black Box stanowiący własność zamawiającego. 27. Gniazdo zapalniczkowe 12 v z przetwornicą z 24v do 12v. 28. Fabryczna przetwornica 24v 220v. 29. Układ obsługi i diagnozy pojazdu w kabinie kierowcy. 30. System anty blokujący ABS. 31. Immobilizer. 32. Belki boczne przeciw najazdowe. 33. Apteczka. 34. Trójkąt ostrzegawczy. 35. Podnośnik hydrauliczny 12 ton. 36. 2 kliny pod koła. 37. Gaśnica proszkowa ABC o pojemności środka gaśniczego min. 6 kg wraz ze wspornikiem. 38. Dywaniki gumowe. 39. Klucz do kół krzyżakowy lub fajkowy. B. ZABUDOWA 40. Zabudowa - śmieciarka z urządzeniem załadowczym tylnym, o kolorze zbliżonym do RAL 5002. 41. Pojemność skrzyni ładunkowej min.12 m3 - max. 13 m3 nie wliczając kosza zasypowego 42. Długość skrzyni ładunkowej bez kosza zasypowego min. 3900 mm. max.4000 mm. 43. Szerokość skrzyni ładunkowej max. 2300 mm. 44. Wysokość skrzyni ładunkowej min. 1650 mm. 45. Zagęszczenie odpadów 1 : 5. 46. Centralne smarowanie zabudowy- nieprogresywny system automatycznego smarowania, równoległy o ciśnieniu roboczym w systemie min 100 bar, z ciśnieniem wyjściowym z pompy max. 250 bar, typu BEKA MAX lub typu GROENEVELD lub SKF lub równoważny, system wyposażony w sterownik w kabinie pojazdu z diodowym panelem informacyjnym . 47. Przewody hydrauliczne oraz centralnego smarowania zabudowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem z zewnątrz. 48. Pompa hydrauliczna dwu strumieniowa. 49. Podłoga skrzyni gr. min. 4 mm , prosta, wykonana ze stali trudno ścieralnej typu DOMEX 650 MCD lub typu QSTE 380 TM lub równoważnej . 50. Ściany skrzyni ładunkowej o grubości min 3 mm, gładkie, wykonane ze stali trudno ścieralnej typu QSTE 380 TM lub DOMEX 650 MCD lub równoważnej . 51. Kosz zasypowy o grubości min 5 mm, wykonany ze stali trudno ścieralnej typu Creusabro 4800 Cr lub typu Hardox 450 lub równoważnej. 52. Objętość kosza zasypowego min. 1,2 m3 max 1,8 m3 53. Długość kosza zasypowego min. 1100 mm do max. 1350 mm. 54. Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, tzw. szufladowy 55. Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy. 56. Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów wg. normy PN-EN 840 1,2,3 dodatkowo z pojemnikami metalowymi okrągłymi o pojemności 110 litrów. 57. Wrzutnik w pełni automatyczny. 58. Blokowanie pojemnika na grzebieniu wrzutnika. 59. Samoczynne automatyczne uruchomienie wrzutnika podnoszenie, opróżnianie i opuszczanie,po wykryciu obecności pojemnika w polu pracy. 60. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka. 61. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów. 62. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym. 63. Możliwość sterowania ręcznego cyklami pracy prasy zgniatającej. 64. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywające się z pulpitu znajdującego się w kabinie kierowcy. 65. Czasy opróżniania pojemników: od 80 litrów do 240 litrów max. 9 sek. do 1100 litrów max.12 s. 66. Kamera z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie kierowcy. 67. Dwa reflektory robocze halogenowe, umiejscowione z tyłu zabudowy w górnej lewej i prawej części odwłoka, oświetlające strefę załadunku pojemników, o mocy 55W każdy. 68. Układ dezynfekcji pojemników, wyposażony w wąż o długości min 10 m z lancą, zbiornik na ciecz dezynfekującą o pojemności min. 25 dm3, układ uruchamiany z rękojeści lancy, zabezpieczony przed zamarzaniem. 69. Zbiornik na wodę min. 10 max. 20 litrów wraz z kranem oraz dozownikiem na mydło. 70. Zabudowa musi być wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 z późniejszymi zmianami oraz posiadać znak CE. 71. Długość całkowita pojazdu z zabudową od 6000 mm do 7040 mm. 72. Szerokość całkowita od 2100 mm do 2300 mm. 73. Stopnie dla ładowaczy dwie sztuki. 74. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa. 75. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ściance o wym 700 x 600 mm po prawej stronie w kierunku jazdy zabezpieczona zamkiem. 76. Oświetlenie ostrzegawcze jedna lampa błyskowa pomarańczowa w tylnej części zabudowy C. GWARANCJA I SERWIS 1. sprzęt winien być fabrycznie nowy, rok produkcji : nie starszy niż 2014r., 2. Pełna gwarancja na dostarczony sprzęt min. 24 max.36 miesiące na podwozie oraz min. 24 max. 48 na zabudowę, 3. Autoryzowany, stały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego, reagujący w ciągu 24 h, 4. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatny serwis na następujących warunkach: bezpłatny przegląd techniczny zgodnie z instrukcją obsługi producenta, nieprzekraczalny czas przybycia serwisu do 24 h od chwili powiadomienia przez Zamawiającego, w przypadku usuwania awarii podwozia lub nadwozia o czasie dłuższym niż 72h Wykonawca zapewni pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach, 5. Wykonawca zapewni stały, autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego , dysponujący odpowiednią wiedzą, zapleczem technicznym oraz magazynem części zamiennych, 6. Dostawa pojazdu nastąpi do siedziby Zamawiającego Żory ul. Okrężna 5, na koszt Wykonawcy, 7. Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego w dniu dostawy pojazdu, 8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu katalog części zamiennych wraz z schematem układu hydraulicznego oraz schematem układu elektrycznego.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych- bezwarunkowa i nieodwołalna. 4) gwarancjach ubezpieczeniowych- bezwarunkowa i nieodwołalna. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Żory Nr 82 8456 0009 2001 0025 7185 0001 - jako tytuł wpłaty należy wpisać: Wadium pojazd specjalistyczny do odbioru odpadów 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zakłady Techniki Komunalnej sp. zoo w Żorach ul. Okrężna 5, sekretariat w pok. Nr 15 lub dołączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca ( producent pojazdu) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykaże , że sprzedał 10 szt. śmieciarek dwuosiowych o pojemności skrzyni ładunkowej od min. 10 m3 do max. 14 m3 i załączy dokument potwierdzający sprzedaż wraz z referencjami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaże, że w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej trzy dostawy. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: ?wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: ?oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; ?aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ?aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ?aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ?aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ?aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ?aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ?wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: ?nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ?nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ?nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej ?lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z ich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów - dokument stanowić będzie załącznik do oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - 2 komplety potrzebnych do użytkowania pojazdu kluczy, - dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie RP, - instrukcję obsługi w języku polskim podwozia i zabudowy, - katalog części zamiennych wraz z schematem układu hydraulicznego oraz schematem układu elektrycznego - dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych - Wykonawca zapewni co najmniej 2 szkolenia obsługi Zamawiającego : pierwsze w dniu dostawy, a drugie w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 3. Oświadczenie Wykonawcy , że zapewni serwis stały, autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego, reagujący w ciągu 24 h, dysponujący odpowiednią wiedzą i zapleczem technicznym oraz magazynem części zamiennych 4. Oświadczenie Wykonawcy,że Zamawiający ma prawo do dokonania oględzin produkowanych przez Wykonawcę podobnych pojazdów w siedzibie Wykonawcy lub innym wskazanym przez niego miejscu na trenie kraju. Oględziny będą miały na celu porównanie zgłoszonych danych w ofercie ze stanem faktycznym oraz dokonania jazdy próbnej. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że udzieli pełnej gwarancji: - min.24 max. 36 miesięcy na podwozie, - min. 24 max.48 miesięcy na zabudowę. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 80 2 - Okres pełnej gwarancji podwozia - 10 3 - Okres pełnej gwarancji zabudowy - 10 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ztkzory.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Techniki Komunalnej sp. z o.o 44-240 Żory ul. Okrężna 5 sekretariat 1 pietro. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakłady Techniki Komunalnej sp. z o.o 44-240 Żory ul. Okrężna 5 sekretariat 1 pietro. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

SIWZ

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 22.05.2015

odpowiedź na pytania pismo z dnia 22.05.2015r wraz z załącznikiem

SIWZ po zmianie z dnia 22.05.2015

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 26.05.2015

SIWZ po zmianie z dnia 26.05.2015r

odpowiedź na pytania pismo z dnia 26.05.2015r.

informacja o unieważnieniu postępowania